Beeldbellen met je patiënten met Incura!

Goed nieuws, je kunt nu beveiligd beeldbellen met je patiënten! Voor de oplossing voor beeldbellen werken wij samen met onze partner WeSeeDo.
Bij Incura willen we je zoveel mogelijk helpen om je praktijk draaiende te houden. Met beveiligd beeldbellen van WeSeeDo kun je afspraken met je patiënten nu gewoon door laten gaan, maar dan online!

Wat heb jij als Incura gebruiker nodig voor beeldbellen?

  • een internet verbinding
  • een pc of laptop met camera en microfoon
  • beeldbellen kan op een Windows computer alleen via Google Chrome en niet via andere browsers
    beeldbellen kan op een Apple apparaat via de browser Safari vanaf versie 11.0

Wat heeft je patiënt nodig voor beeldbellen?

  • een internet verbinding
  • een Android/Apple telefoon met camera en microfoon of
  • een Android/Apple tablet of laptop met webcam en microfoon

Kortom, je hoeft geen ervaren computergebruiker te zijn om te beeldbellen via WeSeeDo. Het is makkelijk te implementeren en er hoeven geen ICT-ers langs te komen voor updates en installaties. En voor de patiënt is het niet meer dan één druk op de knop.

Hoe veilig is beeldbellen met je patiënten met Incura?

Beeldbellen van WeSeeDo slaat geen data op en voldoet aan de ISO27001, NEN7510 en Europese privacywetgeving. De privacy van je patiënten en de medische informatie blijft dan ook gewaarborgd.

Wat zijn de kosten?

  • Licentiemodel Onbeperkt: een vaste prijs van € 22,50 per maand met onbeperkt bellen
  • Eénmalige kosten: € 25,- per licentie; ter introductie tijdelijk géén éénmalige kosten!
  • Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW
  • De kosten worden maandelijks op dezelfde manier gefactureerd zoals je gewend bent voor je kosten voor Incura

Let wel, je kunt per licentie met meerdere behandelaren gebruik maken van beeldbellen, maar niet tegelijkertijd. Indien je wel tegelijk gebruik wilt maken van beeldbellen, kun je kiezen voor  meerdere licenties. 

Looptijd abonnement

Licentiemodel Onbeperkt is maandelijks opzegbaar, per kalendermaand. Je zit dus nergens lang aan vast!

Interesse in beeldbellen met Incura?

Stuur ons dan een mail en we zorgen er zo snel mogelijk voor dat je met beeldbellen aan de slag kunt!

FAQ beeldbellen met Incura

We hebben de veelgestelde vragen over beeldbellen met WeSeeDo met Incura voor je verzameld. Deze FAQ kun je vinden op onze supportsite.

Vraag nieuwsbrief aan

Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen? Schrijf je dan in.