Onze medewerkers aan het woord
Ons team
Vincent van Rooij
Boekhoudkundig specialist & Customer Support
“Omdat we alleen door gezamenlijk op te trekken onze zorg aan de patiënt beter kunnen maken.”
Julian Koot
Customer Support
“Samen streven naar een oplossing door middel van het uitwisselen van informatie en ideeën, dat is mijn drijfveer voor customer support.”
Eric de Boer
Algemeen Directeur
“Ik ben al meer dan 25 jaar getrouwd met een zorgverlener. Zij wijst me (bijna) wekelijks op wat er goed én fout gaat in de zorg in Nederland. Ik wil mijn enthousiaste team faciliteren om de zorgverleners te helpen om goede zorg te kunnen blijven leveren.”
Fred Kersbergen
Financiën
“Fijn om te kunnen werken in een jong team! Met mijn ervaring zorg ik ervoor dat de financiële processen zo efficiënt mogelijk worden uitgevoerd.”
Bas Koevoets
Software Ontwikkeling
“Goede zorg is belangrijk, dus daar moet ook tijd voor zijn. Ik vind het fijn dat ik daar op deze manier aan kan bij dragen.”
John van der Aart
Software Ontwikkeling
“Al mijn gedurende tientallen jaren opgebouwde expertise steken in programmatuur waarmee duizenden zorgverleners hun patiënten dagelijks van dienst zijn. Een maatschappelijke bijdrage leveren die er serieus toe doet. Kan het mooier? En met de wetenschap dat Incura zichzelf voortdurend ontwikkelt kan ik beleefd garanderen: “Het is al heel erg goed, maar het wordt nóg beter!” Bij deze beloofd.”
Glijn Glas
Productadviseur
“Software is een krachtig en onmisbaar hulpmiddel waarmee steeds meer mogelijk is. Op zich al interessante kost, maar het moet een doel hebben. Daarom is het mooi om dat hulpmiddel in te kunnen zetten om zorgverlening beter en efficiënter te maken.”
Henk Groen
Directeur Innovatie
‘Bij toeval in het leven met techniek én zorgverleners aangelopen en gezien dat ik daarin kan verbinden. En dat al bijna 25 jaar met veel plezier!’
Martine Huitenga
Marketing & Communicatie / HRM
“Het geeft mij zoveel voldoening als je met zo’n enthousiast en betrokken team zoals we bij Incura hebben, je elke dag kunt inzetten voor je klanten.”
Raymond van der Meij
Manager Software Ontwikkeling
” ’s Ochtends zet je je computer aan en heb je nog niks. Je weet alleen welk probleem je wilt oplossen. En op het eind van de dag heb je een stukje code geschreven waarmee je beter met onze software kan werken. Het uitgangspunt is altijd de zorgverlener.”
Aschwin Hilgerink
Software Ontwikkeling
“Het sparren met collega’s over verbeteringen of vernieuwingen voor onze software is iets waar ik veel energie van krijg. We zijn allemaal individuen met onze eigen opgebouwde kennis. Wanneer we deze kennis bundelen, geeft dat de mooiste resultaten.”
Jurgen Jabroer
Verkoopadviseur
“Mijn achtergrond als trainer en mijn ruime ervaringen in klantcontacten helpen mij enorm om relevant te zijn voor mijn relaties. Daar doe ik het voor.”
Richard Kaart
Hoofd Systeembeheer
“Elke dag liggen er nieuwe uitdagingen klaar. Van klanten, maar ook van collega’s. Van een lastig probleem waar de klant tegen aanloopt tot een computer van een collega die niet meer doet wat deze zou moeten doen. Juist die diversiteit in mijn baan maakt mij erg gelukkig!”
Sandy Duivenvoorden
Customer Support
“Het is fijn om zorgen weg te nemen bij de zorgverleners. Zij hebben al genoeg aan hun hoofd.”
Sharon Betjes
Software ontwikkeling
“Vriendelijk en vakkundig klanten te woord staan om samen tot een goede oplossing te komen, dat is mijn doel bij customer support.”
Simone Kamer
Software Ontwikkeling
“Als zorgverlener heb ik zelf ervaren hoe tijdrovend administratie kan zijn. Daarom vind ik het fantastisch om nu als developer aan Incura te bouwen. Hoe efficiënter de administratie, hoe meer tijd er echt aan zorg verlenen kan worden besteed.”
Marcel Peereboom
Software Ontwikkeling
“Met behulp van ‘Clean Code’ de conditie van de codebase zo fit maken dat het applicatie platform elke wijziging effectief en efficiënt aankan. Hierdoor kunnen wij snel bugs verhelpen en features opleveren zodat de zorgverleners met nog minder moeite de administratie rondom behandelingen kunnen uitvoeren.”
Patrick Balkenende
Teamleider
Customer Support
“Ik word er heel blij van om mijn expertise met klanten te delen waardoor zij makkelijker met Incura kunnen werken.”
Maikel Bos
Software Ontwikkeling
“Als ontwikkelaar word ik er gelukkig van om voor zowel mijn collega’s als de eindgebruikers het werk elke keer weer een stukje makkelijker te maken. Dingen verbeteren aan zowel de voorkant als de achterkant, daar haal ik energie uit.”
Quentin Celie
Commercieel Directeur
“Zorgen dat mijn collega’s het naar hun zin hebben en daardoor goed in staat zijn mooie producten te maken voor onze klanten! Dat geeft mij energie!”
Piet Eckhart
Software Ontwikkeling
“Als software ontwikkelaar streef ik ernaar om software te schrijven die voor gebruikers het verschil maakt.
Het is super motiverend om te zien dat onze eindgebruikers echt profijt hebben van onze software.”
Maartje Nuijten
Customer Support
“Ervoor kunnen zorgen dat een klant zo snel mogelijk weer door kan gaan met zijn/haar werkzaamheden als deze ergens niet uitkomt, is heel leuk en geeft veel voldoening.“
Jorrit Giesbers
Verkoopadviseur
“Het voelt goed als een zorgverlener of praktijk voor Incura kiest! Omdat ik er van overtuigd ben dat ze hiermee de juiste keuze maken!”
Juliette van der Vliet
Productadviseur
“Als zorgverlener heb ik een hart voor de zorg en als informatiekundige zie ik dat deze verbetert door efficiënt gebruik van ICT. Om deze redenen word ik gelukkig van het werken op het raakvlak van ICT en de zorg.”
Patrick Dammers
Software Ontwikkeling
“Het ontwikkelen van de software kan soms een grote uitdaging zijn en lang duren. Maar als zorgverleners hierdoor meer tijd aan hun patiënten kunnen besteden, is dat het ook echt waard.”
Martin Möhlmann
Software Ontwikkeling
“Mijn zoektocht naar een werkomgeving die er op gericht is een positieve maatschappelijke impact te hebben, bracht mij bij Incura. Graag werk ik mee aan het automatiseren van de administratieve taken binnen de gezondheidszorg opdat dit werklast ontneemt en inzicht vergroot.”
Pim van der Gulik
Customer Support
“Een complex probleem samen oplossen en daarmee een maatschappelijk doel dienen. Dat is voor mij de drijfveer om iedere dag met plezier zorgverleners te woord te staan.”
Cintia van den Berg
Customer Support
“Ik vind het belangrijk dat zorgverleners hun tijd zoveel mogelijk kunnen besteden aan hun patiënten. Uiteindelijk is dat waar het allemaal om draait.”