fbpx

Ons team

Medewerkers aan het woord

“Als ik mensen kan helpen, ga ik met een goed gevoel naar huis.”

“Contact met mensen vind ik leuk. En mensen helpen. Nu ik erover nadenk is dat de rode draad in mijn werk. Het leuke van customer support bij Incura is dat we vrij snel veel voor onze klanten kunnen betekenen. Niet iedere zorgverlener is even handig met software, en wij weten er veel vanaf. Ik probeer het ze zo makkelijk mogelijk te maken door het zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Dat vind ik leuk. Helemaal als ze er wat van opsteken. ‘Oh, werkt dat zo. Weer wat geleerd.’ Wat me opvalt, is dat iedereen heel beleefd is. Dat is prettig werken. Waar ik ook van kan genieten, zijn de gesprekken die je hebt en die het bijzonder maken. Laatst zei een fysiotherapeut tegen me: ‘Ik rek nog even wat tijd want u heeft er meer verstand van dan ik’. We hebben niet altijd de ruimte om uren met een klant te praten, maar als iemand zoiets zegt, dat vind ik dan weer zo leuk, dan blijf ik toch nog even hangen. We zijn ook maar mensen. Hoe dan ook, we willen iedereen zo goed mogelijk helpen. Als dat lukt, ga ik met een goed gevoel naar huis.”

Sandy Duivenvoorden,
Medewerker customer support

“We begrijpen het belang van wat we doen.”

“Sinds kort ben ik manager van de afdeling Ontwikkeling. Daarvoor was ik ontwikkelaar. Dat heb ik met heel veel plezier gedaan. Veel ontwikkelaars zijn met die nieuwste technische snufjes bezig. Dat is prima, je moet ook weten wat er te koop is, maar wat ik zelf het mooiste vind, is een probleem oplossen. ’s Ochtends zet je je computer aan en heb je nog niks. Je weet alleen welk probleem je wilt oplossen. En op het eind van de dag heb je een stukje code geschreven waarmee je beter met onze software kan werken. Het uitgangspunt is altijd de zorgverlener. Hoe kunnen we het voor hem of haar makkelijker maken. Ik heb zelf een aantal jaren op customer support gewerkt. Je weet ongeveer wel waar mensen tegenaanlopen. Dat neem je mee. We begrijpen ook het belang van wat we doen. We zijn zelf ook wel eens patiënt geweest. Dan wil je gewoon prettig geholpen worden. Je wilt dat iemand aandacht voor je heeft. Als een fysiotherapeut eerst tien minuten met zijn administratie bezig is, dan denk je ook ‘knijp eens ergens in’. Zo werkt dat.”

Raymond van der Meij,
Manager Ontwikkeling

“Ik wil relevant zijn voor mijn relaties.”

“In 2003 ben ik gestart bij WinBase. Eric en Henk hadden in die periode een concurrent overgenomen waardoor de helpdesk anders georganiseerd moest worden. Hier mocht ik een bijdrage aan leveren als Coördinator van de helpdesk. In 2008 heb ik vervolgens de stap gemaakt naar Opleidingen om klanten te instrueren in onze producten. WinBase was destijds een van de weinige leveranciers in onze branche. Nu is dat anders. We moeten meer dan ooit waarde toevoegen en ons onderscheiden. Dat doen we met Incura en met onze service. Ons doel is het creëren van een lange termijn relatie met een tevreden klant. Ik kijk daarom ook altijd of een klant bij ons past. Of we waardevol voor hem of haar kunnen zijn. De uitdaging in deze tijd, met de mogelijkheden van internet, is dat een potentiële klant de customer journey in zijn eigen tempo kan volbrengen. Voor mij is het de kunst om op het juiste moment de juiste informatie te geven. En zo te laten zien dat wij de juiste oplossing kunnen bieden.  Mijn achtergrond als trainer en mijn ruime ervaringen in klantcontacten helpen mij enorm om relevant te zijn voor mijn relaties. Daar doe ik het voor.”

Jurgen Jabroer,
Verkoopadviseur

Ons team

Jan Pieter Schoon

Financial controller & Security Officer

“Dingen regelen is echt ‘mijn ding’. Of dat nou de financiën is van Incura of de regelgeving rond AVG en onze ISO-NEN certificering op het gebied van informatiebeveiliging. Ik help daarbij onze klanten en collega’s graag met vragen waar ze tegenaan lopen.”

Julian Koot

Customer Support

“Samen streven naar een oplossing door middel van het uitwisselen van informatie en ideeën, dat is mijn drijfveer voor customer support.”

Eric de Boer

Algemeen Directeur

“Ik ben al meer dan 25 jaar getrouwd met een zorgverlener. Zij wijst me (bijna) wekelijks op wat er goed én fout gaat in de zorg in Nederland. Ik wil mijn enthousiaste team faciliteren om de zorgverleners te helpen om goede zorg te kunnen blijven leveren.”

Babette Zwager

Secretariaat & Backoffice

“Ik vind het fijn op kantoor aan te komen en haast geen dag hetzelfde is. Van te voren weet ik, naast de grote lijnen, niet hoe mijn dag gaat verlopen.  Klanten kunnen mijn dag maken en het geeft me veel voldoening de zaken voor iedereen goed administratief geregeld en vastgelegd te hebben.”

Bas Koevoets

Software Ontwikkeling

“Goede zorg is belangrijk, dus daar moet ook tijd voor zijn. Ik vind het fijn dat ik daar op deze manier aan kan bij dragen.”

Daphne Hilgerink

Software Ontwikkeling

“Het is fijn om samen met mijn collega’s er voor te zorgen dat Incura optimaal werkt, waardoor de zorgverlener kan doen waar hij/zij goed in is: Zorg Verlenen!”

Glijn Glas

Productadviseur

“Software is een krachtig en onmisbaar hulpmiddel waarmee steeds meer mogelijk is. Op zich al interessante kost, maar het moet een doel hebben. Daarom is het mooi om dat hulpmiddel in te kunnen zetten om zorgverlening beter en efficiënter te maken.”

Henk Groen

Directeur Innovatie

‘Bij toeval in het leven met techniek én zorgverleners aangelopen en gezien dat ik daarin kan verbinden. En dat al bijna 25 jaar met veel plezier!’

Vincent van Rooij

Boekhoudkundig specialist & Customer Support

“Omdat we alleen door gezamenlijk op te trekken onze zorg aan de patiënt beter kunnen maken.”

John van der Aart

Software Ontwikkeling

“Al mijn gedurende tientallen jaren opgebouwde expertise steken in programmatuur waarmee duizenden zorgverleners hun patiënten dagelijks van dienst zijn. Een maatschappelijke bijdrage leveren die er serieus toe doet. Kan het mooier? En met de wetenschap dat Incura zichzelf voortdurend ontwikkelt kan ik beleefd garanderen: “Het is al heel erg goed, maar het wordt nóg beter!” Bij deze beloofd.”

Aschwin Hilgerink

Software Ontwikkeling

“Het sparren met collega’s over verbeteringen of vernieuwingen voor onze software is iets waar ik veel energie van krijg. We zijn allemaal individuen met onze eigen opgebouwde kennis. Wanneer we deze kennis bundelen, geeft dat de mooiste resultaten.”

Jurgen Jabroer

Verkoopadviseur

“Mijn achtergrond als trainer en mijn ruime ervaringen in klantcontacten helpen mij enorm om relevant te zijn voor mijn relaties. Daar doe ik het voor.”

Martine Huitenga

Marketing & Communicatie

“Het geeft mij zoveel voldoening als je met zo’n enthousiast en betrokken team zoals we bij Incura hebben, je elke dag kunt inzetten voor je klanten.”

Raymond van der Meij

Manager Software Ontwikkeling

” ’s Ochtends zet je je computer aan en heb je nog niks. Je weet alleen welk probleem je wilt oplossen. En op het eind van de dag heb je een stukje code geschreven waarmee je beter met onze software kan werken. Het uitgangspunt is altijd de zorgverlener.”

Sharon Betjes

Customer Support

“Vriendelijk en vakkundig klanten te woord staan om samen tot een goede oplossing te komen, dat is mijn doel bij customer support.”

Simone Kamer

Software Ontwikkeling

“Als zorgverlener heb ik zelf ervaren hoe tijdrovend administratie kan zijn. Daarom vind ik het fantastisch om nu als developer aan Incura te bouwen. Hoe efficiënter de administratie, hoe meer tijd er echt aan zorg verlenen kan worden besteed.”

Richard Kaart

Software Ontwikkeling &
IT Support

“Elke dag liggen er nieuwe uitdagingen klaar. Van klanten, maar ook van collega’s. Van een lastig probleem waar de klant tegen aanloopt tot een computer van een collega die niet meer doet wat deze zou moeten doen. Juist die diversiteit in mijn baan maakt mij erg gelukkig!”

Sandy Duivenvoorden

Customer Support

“Het is fijn om zorgen weg te nemen bij de zorgverleners. Zij hebben al genoeg aan hun hoofd.”

Mark van Velzen

Productadviseur

“Met mijn 25 jaar klinische ervaring, kennis van wetenschappelijk onderzoek en mogelijkheden van ICT kan ik het EPD helpen verbeteren. Voor de zorgverlener, mede door een zorgverlener!”

Quentin Celie

Commercieel Directeur

“Zorgen dat mijn collega’s het naar hun zin hebben en daardoor goed in staat zijn mooie producten te maken voor onze klanten! Dat geeft mij energie!”

Marcel Peereboom

Software Ontwikkeling

“Met behulp van ‘Clean Code’ de conditie van de codebase zo fit maken dat het applicatie platform elke wijziging effectief en efficiënt aankan. Hierdoor kunnen wij snel bugs verhelpen en features opleveren zodat de zorgverleners met nog minder moeite de administratie rondom behandelingen kunnen uitvoeren.”

Patrick Balkenende

Teamleider
Customer Support

“Ik word er heel blij van om mijn expertise met klanten te delen waardoor zij makkelijker met Incura kunnen werken.”

Jorrit Giesbers

Verkoopadviseur

“Het voelt goed als een zorgverlener of praktijk voor Incura kiest! Omdat ik er van overtuigd ben dat ze hiermee de juiste keuze maken!”

Juliette van der Vliet

Productadviseur

“Als zorgverlener heb ik een hart voor de zorg en als informatiekundige zie ik dat deze verbetert door efficiënt gebruik van ICT. Om deze redenen word ik gelukkig van het werken op het raakvlak van ICT en de zorg.”

Piet Eckhart

Software Ontwikkeling

“Als software ontwikkelaar streef ik ernaar om software te schrijven die voor gebruikers het verschil maakt.

Het is super motiverend om te zien dat onze eindgebruikers echt profijt hebben van onze software.”

Patrick Dammers

Software Ontwikkeling

“Het ontwikkelen van de software kan soms een grote uitdaging zijn en lang duren. Maar als zorgverleners hierdoor meer tijd aan hun patiënten kunnen besteden, is dat het ook echt waard.”

Maartje Nuijten

Customer Support

Ervoor kunnen zorgen dat een klant zo snel mogelijk weer door kan gaan met zijn/haar werkzaamheden als deze ergens niet uitkomt, is heel leuk en geeft veel voldoening.

Martin Möhlmann

Software Ontwikkeling

“Mijn zoektocht naar een werkomgeving die er op gericht is een positieve maatschappelijke impact te hebben, bracht mij bij Incura. Graag werk ik mee aan het automatiseren van de administratieve taken binnen de gezondheidszorg opdat dit werklast ontneemt en inzicht vergroot.”

Incura EPD software, zorgvuldig, integer en betrouwbaar

De beveiliging van patiëntengegevens is voor ons een belangrijke prioriteit. We zijn er permanent mee bezig en worden, als een van de weinige epd softwareleveranciers, jaarlijks gecertificeerd volgens ISO 27001 en NEN 7510.

Onze EPD software Incura draait op Vital Health, een snel, veilig en flexibel cloud-based platform van Philips. Philips Vital Health wordt vaak binnen de (inter)nationale zorg gebruikt. Met dit platform voldoen we aan de hoogste veiligheidseisen. En aan de aangescherpte Wet cliëntenrechten, die in 2020 van kracht wordt.

Contact

Incura
Spaarndamseweg 90
2021 CB Haarlem
info@incura.nl
088 - 946 22 73

© 2019 Incura | site: Ambasco Reclame en Marketing