Leuk! Je wil zelf ervaren hoe Incura je kan helpen.

Stel je voor. Je patiënt belt. Incura toont je direct een handig overzicht van je agenda. Je plant een afspraak in en stuurt automatisch een beveiligde e-mail ter bevestiging. Incura stelt een zorgpad voor op basis van de klacht van je patiënt. Tijdens en na de behandeling werk je het digitale dossier bij. Op de achtergrond wordt de administratie automatisch bijgewerkt en wordt de factuur alvast voor je klaar gezet. Je stelt wat oefeningen samen voor je patiënt en biedt hem of haar toegang tot het Patiëntenportaal. Zodat je patiënt behalve bij jou in de praktijk, ook thuis kan oefenen. Via het portaal en via je Incura Pro App ondersteun je je patiënt op afstand.

Leuk dat je dit zelf wil ervaren. Dat kan! Vul onderstaand formulier in en we nemen direct contact met je op om je op weg te helpen.

Incura EPD software, zorgvuldig, integer en betrouwbaar

De beveiliging van patiëntengegevens is voor ons een belangrijke prioriteit. We zijn er permanent mee bezig en, als één van de weinige EPD softwareleveranciers, wordt ons managementsysteem voor informatiebeveiliging jaarlijks gecertificeerd volgens ISO 27001 en NEN 7510.

Onze EPD software Incura draait op Vital Health, een snel, veilig en flexibel cloud-based platform van Philips. Philips Vital Health wordt vaak binnen de (inter)nationale zorg gebruikt. Met dit platform voldoen we aan de hoogste veiligheidseisen. En aan de aangescherpte Wet cliëntenrechten, die in 2020 van kracht wordt.

Contact

Incura
Spaarndamseweg 90
2021 CB Haarlem
info@incura.nl
088 - 946 22 73

© 2019 Incura | site: Ambasco Reclame en Marketing