Leuk! Je wilt zien hoe Incura EPD je kan helpen met je electronische patientendossiers en je administratie.

Jurgen laat je graag zien hoe je met Incura tijdwinst kan behalen. Want dat willen we graag. Dat jij je tijd gebruikt voor de behandeling en niet dat je uren bezig bent met je administratie.

Stel je voor… Je patiënt belt en je hebt direct een handig overzicht van je agenda. Je plant de afspraak in en een beveiligde e-mail wordt verstuurd. Tijdens en na de behandeling werk je je dossier bij. Op de achtergrond wordt de administratie bijgewerkt en de factuur alvast klaar gezet. Je stelt oefeningen samen en biedt toegang tot het patiëntenportaal zodat je patiënt thuis verder oefent. En met de Incura Pro App heb je onderweg altijd en overal toegang tot je agenda en je dossiers.

Lijkt dat je wat? Vul hieronder je gegevens in om je Incura demo direct aan te vragen!

* We zijn je graag zo goed mogelijk van dienst en daarom zijn de velden met een * verplicht.

Incura EPD software, zorgvuldig, integer en betrouwbaar

De beveiliging van patiëntengegevens is voor ons een belangrijke prioriteit. We zijn er permanent mee bezig en, als één van de weinige EPD softwareleveranciers, wordt ons managementsysteem voor informatiebeveiliging jaarlijks gecertificeerd volgens ISO 27001 en NEN 7510.

Onze EPD software Incura draait op Vital Health, een snel, veilig en flexibel cloud-based platform van Philips. Philips Vital Health wordt vaak binnen de (inter)nationale zorg gebruikt. Met dit platform voldoen we aan de hoogste veiligheidseisen. En aan de aangescherpte Wet cliëntenrechten, die in 2020 van kracht wordt.

Contact

Incura
Spaarndamseweg 90
2021 CB Haarlem
info@incura.nl
088 - 946 22 73

© 2019 Incura | site: Ambasco Reclame en Marketing